Szkolne nowości
Dodane przez Marek dnia 01.04.2018 08:28
Jak wiadomo, kilka dni temu odbyły się konkursy na stanowiska czterech dyrektorów naszych szkół podstawowych. Dla jednego ( jednej ) z nich Wójt ma niezły prezent. Szkolny inwentarz wzbogaci się od środy o nowy pojazd.
Do dwóch "gimbusów" ( skoro znikają gimnazja to chyba trzeba poszukać innej nazwy) dołączy Irizar o ilości miejsc: 67+1, będzie umożliwiał tej szkole pracę na jedną zmianę - bez potrzeb wykonywania kilku kursów po uczniów. "Wróble ćwierkają", że zastąpi on wysłużoną "Basieńkę". Autokar będzie wykorzystywany także na szkolne wycieczki ( może nie tylko szkolne ).
Ogłaszamy więc szybki konkurs na nazwę nowego szkolnego autobusu.
Wyniki konkursu: nazwa dla Irizara : PRIMA APRILIS
Treść rozszerzona
Jak wiadomo, kilka dni temu odbyły się konkursy na stanowiska czterech dyrektorów naszych szkół podstawowych. Dla jednego ( jednej ) z nich Wójt ma niezły prezent. Szkolny inwentarz wzbogaci się od środy o nowy pojazd.
Do dwóch "gimbusów" ( skoro znikają gimnazja to chyba trzeba poszukać innej nazwy) dołączy Irizar o ilości miejsc: 67+1, będzie umożliwiał tej szkole pracę na jedną zmianę - bez potrzeb wykonywania kilku kursów po uczniów. "Wróble ćwierkają", że zastąpi on wysłużoną "Basieńkę". Autokar będzie wykorzystywany także na szkolne wycieczki ( może nie tylko szkolne ).
Ogłaszamy więc szybki konkurs na nazwę nowego szkolnego autobusu.
Wyniki konkursu: nazwa dla Irizara : PRIMA APRILIS


Opis pojazdu:

wbudowany zestaw multimedialny Funtofo. Przy każdym fotelu monitor a w nim: muzyka, gry i zdjęcia
klimatyzacja, wc, barek kawowy, lodówka
Wi-Fi
CD/DVD/VIDEO/SYSTEM AUDIO
gniazda 230 V
autokar spełnia normę emisji spalin Euro V
pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach
szerokie fotele z podnóżkami i tackami, rozsuwane na boki i odchylane
ABS (stanowi element układu hamulcowego autokaru zapobiegający blokowaniu się kół w trakcie hamowania. Pozwala uniknąć niebezpiecznych zjawisk, takich jak utrata kontroli nad kierowaniem autokarem, - ściąganie autokaru w bok czy wirowanie autokaru).
ASR (system kontroli trakcji zapobiegający nadmiernemu poślizgowi kół autokaru w trakcie przyspieszania).
ESP (elektroniczny układ stabilizujący tor jazdy autokaru w trakcie pokonywania zakrętów).
Retarder (umożliwia hamowanie autokaru silnikiem zapobiegając szybkiemu przegrzaniu i zużyciu hamulców)